Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői képviselők szeptember 18-án sürgősségi indítványként döntöttek arról, hogy a gödöllői önkormányzat részt vesz azon a TOP Plusz pályázaton, ami a belterületi utak fejlesztését támogatja.
Sikeres kandidálás esetén az Ady sétány részleges megújulása válik lehetővé. Nevezetesen: • az Isaszegi úti kereszteződés a Martinovics utca közötti szakasz • a Hajnóczy utca • a Martinovics utca • a Lovarda utca közlekedési infrastruktúrája (út, járda, kerékpárút, okos zebra) újulhat meg, segítve ezzel a környéken élők és az ott található intézményeket felkeresők biztonságos közlekedését.
A projekt tervezett összköltsége bruttó 206.015.646 forint. Az igényelhető támogatás bruttó 175.000.000 forint. A különbözetet (31.015.646 forint) a város általános költségvetési tartalékából kívánják biztosítani.
Adalékként szolgál, hogy a támogatható projektek száma legfeljebb 30 lehet. A beérkezett igények a támogatásra szánt keret 177 százalékát teszik ki.