Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 9-én a Magyar Röplabda Szövetség (MRSZ) elnöksége akként határozott, hogy bizonyos tagszervezetekkel szemben az Alapszabályt sértő magatartás (tagdíjfizetés elmaradása) miatt kizárási eljárást folytat le. A taggal a kifogásolt magatartást és a bizonyítékokat írásban közölték, amivel kapcsolatban írásban, a kifogás kézhezvételét követő 15 napon belül az érintettek észrevételeket tehettek, bizonyítékaikat, álláspontjukat közölhették.
Az MRSZ elnökségnek május 8-i döntése az 1992-ben alapított Gödöllői Röplabda Clubra és a 2017-ben a Gödöllői RC által életre hívott Penta GRC Sport Kft-re is vonatkozott. A kizárást elrendelő határozat indoklása mindkét gödöllői sportszervezet esetében ugyanaz volt: az Alapszabály 9. § (10) bekezdése szerinti kizárási eljárásban a rendelkezésre álló határidőben védekezést nem terjesztett elő, álláspontját, bizonyítékait nem küldte meg. Ezért az elnökség a sportszervezet tagsági jogviszonyát kizárással megszünteti. A döntés – a szabályzatban meghatározott jogorvoslati határidők elteltével – július 24-én vált jogerőssé.