Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lezajlott a kétfordulós versenyeztetési eljárása annak az együttesen kevéssel több mint 2 ezer négyzetméteres földterületnek, ami a rögesi városrészben található Kornya Mihály utcáról közelíthető meg.
A bruttó 84,6 millió forintos értékre becsült ingatlan-együttesre két pályázat érkezett. Július 17-én a gödöllői képviselőtestület tagjai úgy döntöttek, hogy Forgó Bence és a nyírbátori Nyírség Méz Kft. bruttó 115.327.000 forintos ajánlatát fogadják el. A pályázók két ütemben tervezik megvalósítani elképzelésüket. Az első, várhatóan egy éven belül megvalósuló ütem folyamán kávézó, a három éven belül beteljesíteni tervezett másodikban pedig helyi szolgáltatóközpont létesülne a szóban forgó ingatlanokon.
A városatyák arról is határoztak, hogy amennyiben a nyertes pályázóval nem jön létre az adásvételi szerződés, úgy a péceli székhelyű TACTIC Kft. bruttó 101.700.000 forintos vételi ajánlatára alapozva, mint második helyezettel megköthető az adásvételi szerződés.