Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság munkatársai június 27-én este jelentek meg egy nagytarcsai házban, ahol az emeleten tartózkodó C. Norbert a wc-be tuszkolta a droggal teli zacskót. A rendőrök gyorsan felértek a fürdőszobába, így megakadályozták a kábítószer eltűntetését.
A zacskóban 93 gramm kábítószergyanús fehér por volt. A nyomozók a házban találtak még a kábítószerek porciózásához használt tárgyakat, pénzt, pipákat és további kábítószergyanús anyagot is.
A házban tartózkodó három nő egyikének táskájából tű, fecskendő és kristályos anyag került elő. Mindhármuk ellen kábítószer birtoklása miatt indult eljárás.
C. Norbertet kábítószer-kereskedelem gyanúja miatt hallgatták ki. Elmondta, hogy év eleje óta, napi rendszerességgel 3-4 főnek adott el a tiltott szerből. A bíróság június utolsó napján elrendelte a díler letartóztatását. Forrás: police.hu