Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői nyomozók a DELTA Program keretein belül mentek több isaszegi házhoz június 4-én. Három helyszínen három férfit fogtak el. A kutatások során kiderült, hogy a 34 éves Á. Máté a kertjében, cserepekben tartott marihuánát, valamint előkerült mintegy 20 gramm kábítószergyanús anyag is. A férfi másik lakásában a rendőrök további palántákat és növényi törmeléket találtak. A trió másik két tagjánál, a 35 éves Sz. Tamásnál, és a 39 éves Sz. Attilánál palántákat, valamint fejlett növényeket és droggyanús port.
A Gödöllői Rendőrkapitányság nyomozói kábítószer birtoklása miatt hallgatták ki mindhárom férfit, akik az eljárás során szabadlábon védekezhetnek. Forrás: police.hu