Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Pest vármegyei I. osztályú bajnokságban is elkezdődött a 2024/2025-ös bajnoki évad tavaszi szezonja. Városunk éllovas csapata a tőle 10 pont lemaradással a 3. helyen álló Pilis társulatát fogadta a Táncsics Mihály úti sportcentrum műfüves küzdőterén.
Amint az előzetesen várható volt, a többet kezdeményező és lehetőségekig el-eljutó házigazdák számottevőnek mondható, időnként a sportszerűség határát súroló keménységű ellenállásba ütköztek a találkozó folyamán. Olyannyira, hogy az első játékrészben a pilisiek álltak közelebb a gólszerzéshez, ám egy nagy mentéssel sikerült megakadályozni, hogy a GSK hátrányba kerüljön. A fordulást követően sem igazán változott a játék képe, eredményességben azonban Sipeki István együttese lépett előre, miután bő egy órányi játékidő elteltével a helyzetfelismerésből jelesre vizsgázó Tóth-Ilkó Áronnak sikerült bevenni a pilisi kaput.
Egygólos győzelmével városunk tizenegye – miután a Dunavarsány 2-0 arányban nyert a Biatorbágy ellen – megőrizte ötpontos előnyét a tabellán.
Pest vármegyei I. osztályú bajnokság, 16. forduló: Gödöllői SK – Pilisi LK 1-0 (0-0) Gólszerző: Tóth-Ilkó Áron. A Gödöllői SK csapata 42 ponttal, 39-9-es gólkülönbséggel a tabella 1. helyén áll a 2024/2025-ös Pest vármegyei I. osztályú bajnokságban. Következik: Viadukt SE-Biatorbágy – Gödöllői SK március 2., vasárnap 14 óra (Pest vármegyei I. osztály, 17. forduló).