Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Augusztus első vasárnapján megkezdte szereplését a MOL Magyar Kupa 2024/2025-ös idényében a Gödöllői SK együttese. Az első, a legjobb 100 csapat közé jutáséról döntő fordulóban a Hajdú-Bihar vármegyei I. osztályú bajnokság legutóbbi szezonjának 8. helyezettje, a Nyíradony volt az ellenfele Sipeki István formációjának.
Az előzetes esélylatolgatások alapján városunk tizenegyének állt a zászló. Ezt a gyakorlatban is alátámasztották a fiúk, akik fölényüket gólokra váltva – egy hazai szépítőtalálat után – kétgólos vezetéssel (3-1) vonulhattak a szünetre. A második félidő említésre méltó krónikájának szerves részét képezi a kiesés elől menekülő házigazdák 73. percben elért újabb – pestiesen szólva: talált – szépítő gólja, ám hiába próbálkoztak, ennél többre nem futotta az erejükből.
Idegenbeli sikerével a gödöllői csapat a MOL Magyar Kupa augusztus 24-én esedékes második fordulójában (legjobb 64 közé jutás) is érdekelt lesz. Ez azt is jelenti, hogy az erre a napra tervezett Pilis elleni bajnoki nyitány összecsapását elhalasztják.
MOL Magyar Kupa főtábla, 1. forduló (legjobb 100 közé jutás): Nyíradony VVTK – Gödöllői SK 2-3 (1-3) Gólszerzők: Bacskai Attila, Szabó Balázs, illetve Richter Tamás (2), Tóth-Ilkó Áron.