Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Július 26-28. között a franciaországi Brignoles volt a házigazdája a 2024-es csúzli Európa-bajnokságnak. A sajátosnak nevezhető sporteseményen 15 ország legjobbjai vettek részt, köztük a hazánkat egyedüliként képviselő gödöllői Füle Sándor. A bringázásnak is hódoló Füle Sándor az egyéni verseny döntőjében az előkelő 5. helyen végzett, a csapatok átlagszámításon alapuló vetélkedésében pedig Európa-bajnok lett.
A sikeres gödöllői csúzlissal a Hungarian Slinghot YouTube csatorna készített interjút a kontinensviadalon történtek kapcsán, ami az alábbiakban tekinthető meg.