Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. C-csoport, 10. forduló: Gödöllői KC – Csépe Salgótarjáni SKC 24-32 (15-17)
A listavezető DVTK után egy héttel a tabella 2. helyén tanyázó salgótarjániak tették tiszteletüket Gödöllőn, a Hajós iskola tornacsarnokában.
Annak ellenére, hogy az első félidőben egyszer sem vezetett, kifejezetten jól „tapadt” esélyesebb és durvább (a tarjániak négyszer annyi kétperces büntetést kaptak, mint városunk csapata) riválisára Bartos Gábor formációja, amely minimálisnak mondható hátránnyal vonulhatott a szünetre. A térfélcserét követően azonban – váratlan módon – összeomlott a gödöllői együttes játéka, és a 70 százalék feletti támadási hatékonysággal előrukkoló vendégek bő tíz perc alatt egy 8-0-ás gólszériával alaposan elléptek (15-25) és eldöntötték a két bajnoki pont sorsát. A kiütéses mértékű vereséget viszont sikerült elkerülnie a becsülettel küzdő hazai gárdának.
A Gödöllői KC férficsapata 8 ponttal, 272-286-os gólkülönbséggel a tabella 5. helyén áll az NB II. C jelű csoportjában. Következik: Váci FKA – Gödöllői KC december 9., szombat 18 óra.