Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Augusztus végéig lehetett jelentkezni a VI. Pest Vármegye Szépe versengésre. Időközben eldőlt, hogy ki az a 14 lány, aki bekerült a szépségverseny döntőjébe, és részt vehet a következő esztendő elején esedékes gálaesten, ahol megválasztják a régió szépségkirálynőjét és udvarhölgyeit.
A döntősök között Bor Janka személyében egy 18 éves gödöllői lány is fellelhető. A fővárosban élő tinédzser Budapestre történt költözését megelőzően Gödöllőn, a Szent János utcában élt. A palotakerti bölcsőde és óvoda után, a Petőfi Sándor Általános Iskola diákja lett. Három évvel ezelőtti megszűnéséig a CEAS Angol-magyar Gimnázium és Szakközépiskolába járt, majd a Váci Szakképzési Centrum Madách Imre Technikum és Szakképző Iskolában folytatta középiskolai tanulmányait.
A VI. Pest Vármegye Szépe verseny közönségszavazása október 16-án elindult, és két hónapig, azaz: december 16-ig tart. Jankára az alábbi közösségi oldalon bármilyen reakcióval (hozzászólás, kedvelés) lehet szavazni: