Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Futsal Hungary oldalán jelent meg a szomorú hír, miszerint: szeptember 22-én, hosszan tartó súlyos betegség következtében, életének 66. évében elhunyt Kis János (1958-2023), a magyar futsalsport egyik legrégebbi motorosa.
Kis János edzőként – többek között – Gödöllőn is dolgozott, ahol 2005-ben és 2006-ban bajnoki aranyérmet szerzett a helyi csapattal, és a Bajnokok Ligájában is sikeresen szerepeltek. Az elhivatottságáról ismert és ezért, valamint kivételes tudásáért méltán tisztelt szakember több könyvet is írt a futsalról, amik angol és spanyol nyelven is megjelentek. A szakvezető utolsó csapata a Kistarcsa volt. Hiába vívott meg sok nagy csatát sikerrel, a legfontosabbat nem nyerhette meg a betegséggel szemben. Nyugodj békében, Jani!