Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember 18-án, életének 79. évében elhunyt Körösfői András (1944-2023). A mérnöki végzettséggel rendelkező, sokak által tisztelt és elismert pedagógus több területen is jelentős részt vállalt Gödöllő közösségi életéből. Tanárként dolgozott a jelenlegi nevén Váci Szakképzési Centrum Madách Imre Technikum és Szakképző Iskolában, illetve nagyapja, Körösfői-Kriesch Aladár művészeti hagyatékának megőrzése és ápolása érdekében, tagja volt az önkormányzat által 1998-ban életre hívott Gödöllői Új Művészet Közalapítvány kuratóriumának, valamint a Körösfői-Kriesh Aladár Művészeti Alapítványnak.
Körösfői Andrást sokan a sport területéről ismerték. Játékosként az NB II-es Gödöllői Ganz Vasas csapatát erősítette, majd játékosként és később edzőként a Gödöllői EAC és a Gödöllői SC férfi együttesét irányította a második vonalban. Alapító tagja és ezt követően hosszú éveken át elnökségi tagja volt a Gödöllői RC-nek, amelynek női csapata jelenleg az NB I. Ligában szerepel.
Körösfői András temetése szeptember 27-én, szerdán 15 órakor kezdődik a gödöllői, Dózsa György úti köztemető központi ravatalozójában. A gyászoló család tagjai azt kérik, hogy a kegyeletüket leróni szándékozók egy szál virágot hozzanak magukkal. Nyugodj békében, András!