Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői rendőrök elkapták azt a 19 éves férfit, aki a gyanú szerint Szilasligeten, a HÉV-megállóban önkielégítést végzett.
Egy közeli, erdős részen éppen a megálló felé sétált egy fiatal lány augusztus 9-én, a délelőtti órákban, amikor megpillantotta a férfit. Azt hitte, csak vizel a fák-bokrok között, azonban egyre közelebb érve látta, simogatja a nemi szervét és önkielégítést végez.
A beérkezett jelzést követően a rendőrök nyomban indultak, hogy mihamarabb elkapják a férfit. Mire a kistarcsai zsaruk a helyszínre értek, már nem találták ott a fiatalembert, gyorsan cselekedni kellett. Minden lehetséges információt begyűjtöttek, megállókat ellenőriztek, felvételek, nyomok után kutattak. A forró nyomos munka eredményt hozott, pár órán belül Budapesten teperték le a rendőrök T. Martint.
A férfi először elismerte a bűncselekmény elkövetését, későbbi gyanúsításakor azonban nem volt túlzottan beszédes. A hely és idő stimmel, ott volt és akkor, azonban azt vallotta, hogy a vizelésen kívül semmi rosszat nem tett.
A 19 éves férfival szemben a Gödöllői Rendőrkapitányság munkatársai szeméremsértés vétsége miatt folytatják le az eljárást. Forrás: police.hu