Miben tud segíteni egy exkluzív céges ajándék?
Például, tökéletes lehetőség arra, hogy megfelelő hangulatban indítsunk egy üzleti tárgyalást. Azonban először érdemes arról is beszélni, hogy egyáltalán mi az a promóciós ajándék, mire jó, és hogyan kell őket megfelelően használni. A jó hír az, hogy ma már több ezer lehetőség közül válogathatunk.
Az exkluzív céges ajándék összeállítása Természetesen, ha vállalkozásról beszélünk, akkor vannak olyan termékek, amelyek egyszerűen kihagyhatatlanok. Ilyenek például a Zefi Reklámajándék irodaszerek kategóriájában található noteszek és tollak. Ezek már több évtizedes múltra tekintenek vissza, ha promóciós termékekről van szó.
Miért is ilyen népszerűek? Mert mindig szükség van rájuk. Persze, az online világ egyre nagyobb teret nyert, de az adminisztráció egy része, pláne a szerződések aláírása még mindig tollal, kézzel írva történik. Tökéletes lehetőség arra, hogy egyedi logóval ellátott írószereket adjunk ajándékba.
Mindez csak pár példa az elérhető több száz termék közül. Fontos élni ezzel a nagy felhozatallal, mivel az igazán jó ajándék az, ami emlékezetes és valóban hasznos. Nem szabad csak úgy, kapkodva összedobni pár tárgyat, belerakni egy táskába és átadni, mint promóciós csomag. Alaposan meg kell tervezni a tartalmát, odafigyelni arra, hogy milyen üzenetet szeretnénk közvetíteni, valamint a termékek milyen területen jelentenek valódi megoldást!
Itt érdemes megállni egy pillanatra: az ajándéknak hasznosnak kell lennie! A promóció csak úgy éri el a kívánt hatást, ha a megajándékozott ügyfél, üzleti partner vagy munkatárs a mindennapokban is használni fogja az adott eszközt. Ha egyszer használatos vagy teljesen haszontalan, akkor pillanatok alatt vagy egy fiók mélyén, vagy a kukában fogja végezni az ajándék. Továbbá ne feledjük, hogy ezek a termékek ugyanúgy a céget képviselik, így a minőségre is oda kell figyelni!
Mikor és kinek lehet ilyen ajándékot adni? Általános kérdés, hogy „de, mégis kinek adjam ezeket?”. A válasz akár lehet az is, hogy konkrétan bárkinek, bárhol, de azért érdemes ezt is alaposan megtervezni. Például: egy exkluzív céges ajándék, amiben összeválogatott tollak, noteszek, bögrék és trófeák vannak, tökéletes indítás lehet egy partneri tárgyaláson, hogy garantáltan pozitív hangulatban indítsuk a megbeszélést.
De, ugyanúgy meglévő ügyfeleknek és beszállítóknak is lehet adni promóciós ajándékot, sőt, még „belsőleg”, a munkatársaknak is, például, munkájuk elismeréseként.
A promóciós ajándékok sosem mennek ki a divatból Szinte mindenkinek van otthon legalább egy olyan bögre vagy toll, amin egy vállalkozás logója vagy elérhetősége díszeleg. Már önmagában ez is bizonyítja, hogy az offline marketing ezen formája valóban hatékony. Alapos tervezés, a megfelelő eszközök és kiegészítők kiválasztása, valamint az ideális célközönség: elsőre még egyszerűnek is tűnhet, de a gyakorlatban jobb kikérni szakértő segítségét. (x)
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|