Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyarország köztársasági elnöke kihirdette a bírósági ülnökök választásának idei időpontját. A bírósági ülnökök megválasztására a március 7-e és április 30-a közötti időtartamot jelölte ki. Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) a Gödöllői Járásbíróságra megválasztandó, fiatalkorúak büntetőügyében eljáró ülnökök számát 6 főben határozta meg.
A kötelezettségnek a gödöllői képviselőtestület április 13-án tett eleget, amikor – kikérve a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Dunakeszi Tankerülete, valamint a Gödöllői Forrás Szociális Segítő és Gyermekjóléti Központ illetékesének szakmai véleményét – az alábbi személyeket választotta meg a fiatalkorúak büntetőügyében eljáró ülnöknek: Antós Péter (szociálpedagógus), Bakos Hilda (gyógypedagógus), Fejes József Endre (tanár), Kolonics Nikolett (család- és gyermekvédelmi szakos pedagógus), Szaszler Zsuzsanna (tanár), Zelnikné Török Ilona (tanár).