Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március utolsó hétvégéjén Veszprémben rendezték meg a junior- (U20) és ifjúsági korú (U18) atléták 2023-ea Téli Dobó Magyar Bajnokságát. A megmérettetésen – a MATE-Gödöllői EAC képviseletében – Máté Alpár 2006-2007-es születésű gerelyhajító tanítványai is részt vettek, és az alábbi távolságokba juttatták el a 700 grammos szert: 3. hely: Szabó Levente (57,52 méter, egyéni csúcs) 6. hely: Fodor Péter (48,94 méter, egyéni csúcs) 10. hely: Janocha Donát (42,91 méter, egyéni csúcs) 11. hely: Eszenyi Marcell (34,89 méter)
Szabó Levente dobogós helyezésének értékét növeli, hogy ő lett a mezőny legjobb 2007-es születésű versenyzője, és csupán két fővárosi riválisa tudta megelőzni. Ráadásul, mind a hat kísérlete érvényes volt és meghaladta az 50 métert.