Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kigyulladt egy tehergépkocsi fülkéje március 16-án, a kora esti órákban Isaszeg közelében. Mire a tűzoltók a helyszínre érkeztek a fülke már teljes egészében égett, a tűz veszélyeztette a tehergépkocsi rakományát is. A lángokat a gödöllői és a fővárosi hivatásos tűzoltók eloltották, megakadályozták a tűz továbbterjedését, visszahűtötték a felhevült fém alkatrészeket, majd átvizsgálták a kiégett járművet – tudtuk meg Csámpai Attilától, a Pest Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivőjétől. Fotó: Gödöllő HTP