Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mély fájdalommal tudatták a Gödöllői Királyi Kastély hivatalos közösségi oldalán, hogy 78 éves korában elhunyt Hadháziné Szabó Margit, a Sisi Baráti Kör alapítója, a Gödöllői Királyi Kastély egykori sajtófőnöke. Hadháziné Szabó Margitot Gödöllő város önkormányzata saját halottjának tekinti. Temetése január 4-én, szerdán 11 órakor kezdődik a gödöllői, Dózsa György úti köztemető központi ravatalozójában. További részletek az alábbi bejegyzésben olvashatók.