Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember 2-án a fővárosi Lantos Mihály Sportközpontban rendezték meg az Atlétika Magyar Nagydíjsorozat budapesti állomását. A nemzetközi megmérettetés a jövő évi budapesti világbajnokságra történő kvalifikáció szempontjából is fontos volt, hiszen az eseményen – a Continental Tour Bronze besorolás miatt – értékes pontokat lehetett gyűjteni.
A viadalon a MATE-Gödöllői EAC szakmai műhelyét négyen képviselték. Guth Mátyás magasugrásban, Szabó Diana rúdugrásban, míg Soos Levente és Dobránszky Laura 400 méteres gátfutásban állt rajthoz. Az egyetemi szakosztály színeiben indultak közül a legjobb eredményt Dobránszky Laura (61,86 mp) és Guth Mátyás (205 cm) érték el, 6. helyükkel. Szabó Diana (362 cm) és Soos Levente (52 mp) a 7. helyen végeztek.
A Magyar Nagydíjsorozat pápai állomásának versenyét szeptember 6-án, kedden 13 órától rendezik meg.