Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 26-án, a kora hajnali órákban civil- és egyenruhás rendőrök indultak a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékességi területéhez tartozó településekre. A bevetésben résztvevő zsaruk három férfit fogtak el.
Először két bagi címre mentek, egy 32 és egy 33 éves férfiért, akik ellen a Budapest Környéki Törvényszék lopás miatt adott ki elfogatóparancsot. Igazoltatásukat előállításuk követte. Ezt követően egy domonyi háznál jelentek meg a gödöllői rendőrök, ahol egy 37 éves férfi rejtőzött. Őt ittas járművezetés miatt kereste a Budapest Környéki Törvényszék. A körözött személyt elfogták, majd bevitték a kapitányságra. Forrás: police.hu