Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az ellenzéki összefogás egyik pártja, a Demokratikus Koalíció (DK) két, a Pest megyei 6. számú, gödöllői központú választókerületben indulni szándékozó „ellenzéki kispárt” jelöltjének nyilvántartásba vétele ellen nyújtott be fellebbezést február 28-án a Pest Megyei Területi Választási Bizottsághoz (TVB).
A dr. Kenéz Tibor elnök által vezetett grémium március 3-án úgy határozott, hogy érdemi vizsgálat nélkül elutasítja a Megoldás Mozgalom, illetve a Normális Élet Pártja jelöltjének nyilvántartásba vételét kifogásoló DK-s fellebbezéseket. Az indoklásban legfőbb jogi érvként az szerepel, hogy a TVB álláspontja szerint a fellebbezésből nem állapítható meg, hogy azt a jelölő szervezet képviseletére jogosult személy nyújtotta volna be. A határozatok ellen három napon belül a Kúriához címzett bírósági felülvizsgálat iránti kérelem terjeszthető be.