Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői állomás mellett haladt a járőrautó január 13-án, a késő esti órákban, amikor egy ajtó és ablak nélküli romos épületben, rongyok között fekvő férfit vettek észre. Azonnal megálltak segíteni. A dermesztő hidegben fennállt a veszélye, hogy a férfi kihűl, ezért meleg teával kínálták, plédjükkel betakarták, majd a Gödöllői Forrás Szociális Segítő szállására vitték. Forrás: police.hu