Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A civil- és egyenruhás rendőrök augusztus 30-án, a hajnali órákban indultak a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékességi területéhez tartozó településekre. Az akcióban résztvevő 14 rendőr hat óra alatt hét férfit fogott el, akik a részükre korábban jogerősen kiszabott közel 700 ezer forint szabálysértési bírságot nem fizették be. Mindenkit előállítottak a rendőrkapitányságra. Ezt követően tovább mentek, és a nyolcadik helyszínen felszámolták annak a 61 éves férfinak a rejtekhelyét, akit a Gödöllői Járásbíróság által kiadott elfogatóparancs alapján kerestek. A rendőrök bíróság elé állították a lekapcsolt személyt. Forrás: police.hu