Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Burkolatfelújítási munkát végez a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Gödöllőn, a 2104-es jelű Vác-Gödöllő összekötő úton (Dózsa György út), az M3-as autópálya és a Haraszti úti csomópontok közötti szakaszon. A burkolatmarási és aszfaltozási munkálatok augusztus 30. és szeptember 4. között, hétfőtől péntekig zajlanak majd az éjszakai órákban, félpályás forgalomterelés mellett, jelzőőrös irányítással. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. arra kéri a közlekedőket, hogy a munkaterület környezetében fokozott óvatossággal, a sebességkorlátozás betartásával közlekedjenek.