Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság állománya újabb eredményes körözési akciót hajtott végre, mindeközben két, lopással gyanúsítható férfit is kézre kerítettek. A rendvédelmi egység illetékességi területéhez tartozó településekre július 22-én, a délutáni órákban indultak a bevetésben résztvevők.
Kezdetnek egy turai címre érkeztek, ahonnan a 35 éves B. Bélát állították elő, majd őrizetbe vették, mivel vele szemben a Budapest Környéki Törvényszék lopás miatt bocsátott ki elfogatóparancsot. Később Bagon igazoltatták a 27 éves K. Istvánt, aki nem kezdte meg a számára korábban jogerősen kiszabott szabadságvesztés letöltését.
A gödöllői rendőröknek szusszanni sem volt idejük, hiszen információ érkezett arról, hogy egy mogyoródi ház udvaráról ismeretlenek vasanyagokat és gipszkartont loptak el. Villámgyorsan adatgyűjtésbe kezdtek, információt cseréltek, pillanatok múlva már célirányosan indultak egy fóti címre. Méterekkel a ház előtt felismerték a két 21 éves férfit, akik a gyanú szerint a cselekménnyel összefüggésbe hozhatók. Igazoltatták, majd előállították őket.
D. Ádám és M. Gergő kihallgatásukon panasszal nem éltek, vallomást azonban egyikük sem tett. A két férfivel szemben a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztályának munkatársai lopás bűntettének megalapozott gyanúja miatt folytatják le a további eljárást. Forrás: police.hu