Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 21. forduló: Pénzügyőr SE – Gödöllői KC 31-31 (13-18)
Érdekes meccset játszottak a riválisok, miután az első félidőben a gödöllőiek 18-13-ra vezettek, majd a fordulás után ők szembesültek egy ilyen arányú hazai részsikerrel. Mindebből pedig az következett, hogy a két csapat megfelezte a bajnoki pontokat a valóságban tét nélkül ütközeten.
Tizenkilenc lejátszott mérkőzés alapján a Gödöllői KC férficsapata 25 ponttal, 580-550-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KC – Csömör KSK május 20., csütörtök 19 óra, Hajós iskola tornacsarnoka (13. fordulóból elhalasztott mérkőzés). ZÁRTKAPUS!