Konverziónövelő tippek webáruház üzemeltetőknek
Ha webáruházat üzemeltetsz, nyilván azt szeretnéd, ha többen vásárolnának. Ennek alapvetően két módja van: vagy növeled a látogatók számát, vagy javítod a konverziót, azaz, hogy ugyanannyi látogatóból hányan vásárolnak. Egy idő után a látogatók számának növelése Facebook és AdWords hirdetésekkel egyre többe kerül, ezért lehet, hogy jobban jársz, ha a konverziónövelésre koncentrálod az energiáidat. Ehhez adunk néhány tippet.
1. Javíts a termékinformációid minőségén A legtöbb webáruházban nem fordítanak kellő figyelmet a termékinformációk minőségére, pedig az online térben nincs ott egy profi értékesítő, aki kívülről fújja az adott termék minden tulajdonságát, itt a weboldalon található információk alapján kell a látogatónak dönteni. Nyilván több ezer terméknél ez elég nagy időbefektetés, de a legtöbbször megtérül.
Lehet javítani a termékfotók minőségén, a beállításokon, a száraz technikai jellegű információk helyett lehet olyan termékleírásokat készíteni néhány mondatban, amelyek az érzéseket adják át a vásárlónak. Ezeket ki kell egészíteni a termékgarancia ismertetésével és a műszaki, technikai adatok felsorolásával.
2. Csábítsd vissza a kosárelhagyókat Felmérések szerint az online kereskedelemben átlagosan 70% körüli kosárelhagyással kell számolni. A Klikkmarketing szerint 4 módszer is létezik erre:
• Kilépéskor felugró ablak • Remarketing • Emlékeztető e-mail • Telefonálás
3. Különböztesd meg magad a versenytársaktól ingyenes szállítással Nagyon sokan csak akkor szembesülnek a szállítási költség nagyságával, amikor már eljutnak a fizetésig. A kosárelhagyások nagyjából fele ennek tudható be. Érdemes ezért elgondolkodnod azon, hogyan, milyen feltételekkel tehetnéd ingyenessé a szállítást.
 4. A legfontosabb információk legyenek görgetés nélkül láthatók A weboldalaknál döntő jelentőségű az az információ, ami görgetés nélkül látható, a látogató ennek alapján határozza meg mit tesz, kilép, kattint, vagy tovább olvas. A vásárlói interakciót igénylő gombokat általában célszerű a görgetés nélkül látható részen elhelyezni.
5. Találj ki menő kuponokat Tegyél ki több helyre regisztrációért cserébe letölthető kuponokat, ezzel növelheted a listádat. A meglévő listának küldhetsz e-mailben kuponokat, amivel ismételt vásárlásra ösztönözheted őket.
6. Egyszerűsítsd a vásárlási folyamatot Listaépítés szempontjából nyilván az a jó, ha a vásárlás regisztrációhoz kötött. Mivel ma már a legtöbben mobiltelefonról böngészik a webshopokat, nem mindegy, hogy lehet-e regisztráció nélkül, vagy egyszerűsített regisztrációval rendelni. Felmérések szerint nő a konverziós arány, ha regisztráció nélkül is lehet vásárolni.
7. Legyen a webáruházad tényleg mobilbarát Ellenőrizd le, hogy ha mobiltelefonnal lépsz be a webáruházadba, milyen a vásárlói élmény. Fokozd a mobilos felhasználói élményeket és a konverzió is emelkedni fog!
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|