Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az egészségügyi ágazatban dolgozó szakembereknek a koronavírus-járvány idején tanúsított helytállásáért szólaltak meg köszönetképpen az In Medias Brass zenekar hangszerei Gödöllőn, a Tormay Károly Egészségügyi Központ előtt. A Semmelweis-nap alkalmából július 1-jén lezajlott eseményt – az országos „Térzene” programba bekapcsolódva – Vécsey Lászlóországgyűlési képviselő és a Szövetség Gödöllőért tagsága kezdeményezte A fiatalokból álló ötfős zenei formáció közel félórás koncerttel örvendeztette meg az arra járókat, egyidejűleg a szervezők nevében is megköszönve mindazt, amit a gödöllői egészségügyben dolgozók a városban lakókért és a szakellátásokat igénybe vevőkért nap mint nap tesznek.