Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
December 13-án, a budapesti Vármegyeházán megrendezett Sportkarácsony programjának részeként köszöntötték és jutalmazták a 2019-es esztendőben nyújtott teljesítményük alapján legjobbnak ítélt Pest megyei sportolókat és sportvezetőket.
Némileg kellemetlen meglepetés, hogy a gödöllői illetékességű sportközösségek tagjainak népes táborából ebben az évben egyetlen szervezet volt aktív részese a díjátadó ünnepségnek. Nevezetesen, a Török Ignác Gimnázium, amely a harmadik helyet szerezte meg az Év legeredményesebb középiskolája versengésben.