Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 8. forduló: Gödöllői KC – Cunder TU Kézisuli 36-29 (19-9)
A presztízsen túl az is tétje volt az ütközetnek, hogy amelyik csapat nyer, közelebb kerül a dobogós pozícióhoz. Ha őszinték akarunk lenni, a mérkőzésen látottak alapján erre a hazai gárdának volt csak esélye, amely a találkozó elejétől – szó szerint – a kezében tartotta a siker kulcsát.
A derekasan küzdő székesfehérváriak a térfélcserét követően némiképp magukra találtak, ám fellángolásaik csupán a végeredményben mutatkozó rés kozmetikázására bizonyultak elegendőnek. Bartos Gábor együttese pontban beérte a tabella 3. helyén tanyázó ALBA-MÁV Előre gárdáját, amelynek egyelőre jobb a gólkülönbsége. A Gödöllői KC csapata 12 ponttal, 272-239-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a csoport tabelláján.
Ifjúságiak (NB II. B-csoport): Gödöllői KC – Cunder TU Kézisuli 32-25 (18-14) Serdülők (NB I/B. Keleti-csoport): Gödöllői KC – FTC KN Kft. II 25-25 (15-12) Nyolc forduló alapján a GKC ifjúsági csapata vezeti csoportja tabelláját, míg a Mácsár Gyula irányításával készülő serdülők a 3. helyen állnak.