Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 9-én a Régió Plusz TV Porta című közéleti magazinja Górcső alatt Gödöllő elnevezésű betétműsorának vendége volt Bárdy Péter, a város első számú alpolgármestere. A lokálpatrióta klubos képviselővel a választás óta eltelt időszakban kialakult közéleti helyzetet elemeztük, különös tekintettel a képviselőtestület november 7-i rendkívüli ülésén történtekre. Gémesi György helyettese – mások mellett – kiemelte: elsődleges cél a település biztonságos működtetése.