Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Molnár Árpád egy különös jelenségre hívta fel a figyelmet a gödöllői önkormányzat áprilisi ülésén, az egyebek napirendi pont folyamán. A Fidesz-KDNP képviselője a fegyelmezetlenségből vezette le javaslatát, mondván: egy képviselőnek olyan állapotban kell megjelenni a testületi tanácskozásokon, hogy felelős döntéseket tudjon hozni. Utalva az április 17-i rendkívüli összejövetelen történtekre, azt indítványozta, a jegyző hozzon alkoholszondát a testületi ülésekre, hogy ellenőrizni lehessen az ittasságot.
Gémesi György láthatóan képben volt, hogy miért állt elő Molnár Árpád ezzel a javaslattal, de csupán annyit mondott, hogy utólag ne kérjen ilyet, legközelebb a helyszínen jelezze, ha felmerül az ittassággal kapcsolatos gyanú. Gémesi azt is hozzáfűzte: egyébként meg – szerinte – nem jegyzői hatáskör ez, mert az üléseket a polgármester vezeti.