Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 22-i ülésükön a gödöllői képviselőtestület tagjai hozzájárultak ahhoz, hogy átcsoportosítsák a Tormay Károly Egészségügyi Központ két szakrendelésének óraszámait. A döntés értelmében az urológia jelenleg szünetelő heti 3 óraszámát az angiológia kapja meg, ahol a szakorvos – az eddigi, heti 12 óra helyett – 15 órában fogadhatja a pácienseket. Az urológia heti 27 órás rendelési ideje megmarad.
A javaslat benyújtását megelőzően megtörtént a szakrendelések kapacitásainak felülvizsgálata, aminek eredményeként megállapítható, hogy az intézményben az engedélyezett 927 szakorvosi órából 189,5 óra szünetel szakorvos hiánya miatt. A szóban forgó átcsoportosítás javítaná az intézmény finanszírozási helyzetét: éves szintem mintegy 1,8 millió forinttal több bevételre lehet számítani a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelőtől (NEAK).