Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 26-án, a délelőtti órákban tartotta évi rendes közgyűlését a Magyar Atlétikai Szövetség (MASZ) Budapesten, az Új Hidegkuti Nándor Stadion konferenciatermében, ahol – a kötelező napirendi pontok megvitatása mellett – átadták a szövetség elismerő kitüntetéseit is.
A díjazott sportvezetők, edzők, versenybírók között ebben az évben két Gödöllői EAC tag is szerepelt. A gödöllői rúdugró műhelyt vezető szakedző, Szörényi István (balra) az elmúlt évek kiemelkedő eredményei és több évtizedes lelkiismeretes munkája elismeréseképpen a Magyar Atlétikáért Ezüst Fokozat díjat kapta. A GEAC atlétika szakosztályt öt. éve vezető, újjáépítő, valamint az egyik legeredményesebb és meghatározó szerepet játszó egyesületté alakító dr. Kriszt Balázs, a Szent István Egyetem intézetigazgató egyetemi docense a Magyar Atlétikáért Bronz Fokozat kitüntetést vehette át a MASZ regnáló elnökétől, a mindkét képen látható Gyulai Miklóstól.