Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 15. forduló: Gödöllői KSE – Budapesti Honvéd SE 24-22 (11-8)
Jó esély mutatkozott arra, hogy a gödöllői legénység nem ezen a mérkőzésen csúfítja el eddig száz százalékos tavaszi mérlegét. A végeredmény ugyan megfelelt az előzetes várakozásnak, ám az esetenkénti hullámvölgyek miatt akadt némi izgulnivaló hazai oldalon. Az, hogy Bartos Gábor együttese az első félidőben 8 gólon tartotta a fővárosiakat, döntően a házigazdák védőmunkáját dicséri, és sokat segített a végső siker elérésében. A Gödöllői KSE csapata 22 ponttal, 419-367-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.
Ifjúságiak: Gödöllői KSE – Budapesti Honvéd SE 23-36 (11-20) Serdülők: Gödöllői KSE – Budapesti Honvéd SE 17-16 (7-8) • Főnix ISE – Veresegyház VSK 29-22 (14-10)