Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 10-én és 11-én került rendezték meg Budapesten, a BOK-csarnokban Magyarország Felnőtt Fedettpályás Összetett Bajnokságát, ahol a férfiak mezőnyében tarolt a Zsivoczky Attila (képen jobbra) szakmai irányításával készülő Gödöllői EAC többpróba-csapat, hiszen tagjai kisajátították maguknak a dobogó mindhárom fokát.
Az aranyérmet a hétből négy számban (60 méter, súlylökés, magasugrás és rúdugrás) egyéni csúcsot javító Raffai Péter (4814 pont) szerezte meg, ezüstérmes lett Kriszt Botond (4527 pont), aki két számban (60 méter, magasugrás) teljesített egyéni csúcsot, míg a bronzérmet Tóth Zsombor (4261 pont) nyakába akasztották, aki az utolsó két számot kisebb sérüléssel teljesítette. A szintén GEAC-os címvédő Kemenes Ákos az első nap után sérülés miatt a verseny feladására kényszerült. Teljesítményüket tovább emeli, hogy mindannyian még az U23-as korosztály tagjai és mindhárman életük legmagasabb hétpróba pontszámát érték el.
Az összetett országos bajnoksággal párhuzamosan zajló nyílt versenyről ki kell emelni Répási Petra egyéni csúcsát (8,40 mp) és győzelmét 60 méter gáton, továbbá: Nádházy Evelin 200 és 400 máteren kiváló időkkel szerzett első helyét. Ezek az eredmények igen bíztatóak a jövő hétvégi felnőtt országos bajnokság előtt.