Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ebben a fordulóban úgy hozta a párosítás, hogy az utolsó helyezett váciak fogadták az őket egyetlen ponttal és pozícióval megelőző gödöllőieket. A Pest megyei formációk alsóházi (már-már kiesési) rangadóján többet forogtak veszélyben a kapuk, mint ahány gól esett. A hazai gárda kétszer is vezetett, és az utolsó perc elején úgy tűnt, hogy hozzájut a három bajnoki ponthoz, ám a kiélezett helyzetben a gödöllői legényeknek sikerült az egyenlítés.
NB II., Keleti-csoport, 18. forduló: Vác Futsal SE – Covritas Futsal Team Gödöllő 2-2 (1-0) Gödöllői gólszerzők: Molnár Márton, Gruber Bálint. A CFT Gödöllő csapata 10 ponttal, 56-107-es gólkülönbséggel a 11. helyen található a csoport tabelláján. Következik: CFT Gödöllő – Csenger Futsal február 2., péntek 19.30 óra, egyetemi sportcsarnok.