Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A fennállásának 25. évfordulóját ünneplő Rubeola vendégszeretetét élvezte a gödöllői legénység december első napján. A házigazdák komoly programsorozattal készültek a jeles eseményre, aminek csúcspontja a bajnoki meccs volt. Érdekességként szolgált az is, hogy a hazai gárda első csömöri mérkőzését 20 évvel ezelőtt ezen a napon éppen a Gödöllő ellen játszotta. Baranyai Pál együttese nem bizonyult udvariatlan látogatónak. A gödöllőiek már az első tíz percben kétgólos hátrányba kerültek, amin próbáltak ugyan kozmeikázni, de törekvéseik rendre kudarcba fulladtak.
NB II., Keleti-csoport, 13. forduló: Rubeola FC Csömör – Covritas Futsal Team Gödöllő 4-2 (3-1) Gödöllői gólszerzők: Varsányi Botond, Magyar Zsolt. A CFT Gödöllő csapata 7 ponttal, 40-78-as gólkülönbséggel a 11. helyen található a csoport tabelláján.