Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 7. forduló: Gödöllői KSE – Csömöri SSZN Kft. 27-26 (15-14)
Szinte hihetetlen, ami ebben a csoportban hat forduló után kialakult a tabellán. Az első és a tizenegyedik helyezett között csupán két pont a különbség, egyedül a sereghajtó Tromos szállt ki a komoly pozícióharcból. A fentiek tükrében ismét rangadóra készült Bartos Gábor együttese, ezúttal a nagy rivális Csömör ellen. Az inkább küzdelmes, semmint színvonalas összecsapáson mindkét fél jelesre vizsgázott harciasságból. Hazai oldalon kiugró teljesítményt senki sem nyújtott, ám a csapattagok egymást segítő egységet alkotva, minimális gólkülönbséggel hozzájutottak a nagyon fontos és értékes két bajnoki ponthoz. A Gödöllői KSE csapata 10 ponttal, 203-177-es gólkülönbséggel a 2. helyen áll a csoport tabelláján.