Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki jön ki jobban a két, pont nélküli csapat összecsapásából? Többek között erre is választ adott a találkozó. Mivel városunk formációja gyakorlatilag egy félidőnyi előnyt adott a vendéglátóknak, viszonylag hamar eldőlt a három bajnoki pont sorsa. A gödöllői legények a hajrájukra büszkék lehetnek: 6-2-ről zárkóztak fel 6-5-re, de ez kevésnek bizonyult az üdvösséghez.
NB II., Keleti-csoport, 3. forduló: Energia SC Gyöngyös – Covritas Futsal Team Gödöllő 6-5 (5-1) Gödöllői gólszerzők: Berta Balázs (3), Magyar Zsolt, Molnár Márton. A CFT Gödöllő csapata 0 ponttal, 8-27-es gólkülönbséggel a 12. helyen található a csoport tabelláján.