Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kigyulladt egy elektromos biztosítéktábla augusztus 15-én, a délutáni órákban Gödöllőn, a Palotakerten, egy tízemeletes lakóépület első emeleti lakásában. A tűz következtében az érintett lakás füsttel telítődött, a bent tartózkodó édesanya és a kisgyermeke enyhe füstmérgezést szenvedett, ezért a mentők megfigyelésre kórházba szállították őket. A gödöllői hivatásos tűzoltók egy porral oltóval a tüzet eloltották, az ingatlan helyiségeit átszellőztették – tájékoztatta hírportálunkat Csámpai Attila, a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.