Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 16. forduló: PLER-Budapest II. – Gödöllői KC 24-21 (10-11)
Mindig különös és talányos a PLER második számú egységével meccselni. Főként azért, mert nem lehet előre tudni, hogy hányan játszanak vissza az NB I/B. Nyugati-csoportjában dobogós első csapatból, ami jócskán befolyásolja az erőviszonyok alakulását. Ezen kívül további jelentősége is volt a derbinek, hiszen egy esetleges gödöllői sikerrel Bartos Gábor társulatának megszilárdult volna a második helye a tabellán, míg a vereséggel a dobogós pozíció is veszélybe kerülhetett. Az első félidő után még vezető gödöllői alakulat végül nem szorult le a képzeletbeli dobogóról, ám a térfélcserét követő kihagyások miatt elmaradt a hőn áhított pontszerzés a vendégek bosszantó, elsősorban támadásban vétett hibáit rendre megbosszuló fővárosiak otthonában.
A Gödöllői KC csapata 18 ponttal, 428-410-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.