Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ha minden az előzetes elképzelés szerint alakul, ebben az esztendőben folytatódnak az út- és járdafejlesztések Gödöllőn. A város idei költségvetésében 500 millió forintot különítettek el erre a célra. A VÜSZI Kft-re háruló, szerződésbe foglalt feladatokat február 23-i ülésén hagyta jóvá a képviselőtestületi tagság.
A döntés értelmében megvalósul a Széchenyi István utca felújításának II. üteme, ami a Kandó Kálmán utca és a Táncsics Mihály út közötti szakaszt érinti 440 méteres hosszon (képen). Ezen kívül megújul a Hunyadi János utca a Grassalkovich utca és a Mátyás király utca közötti 437 méteres szakaszon, illetve a Mátyás király utca és az M3-as autópálya között lévő 750 méteres hosszon. A járdafelújítással is járó munkálatok összköltségének felső határát bruttó 336,5 millió forintban határozták meg. Járdák és csapadékvíz-elvezető rendszerek karbantartására, felújítására bruttó 52 millió forintot szánnak a keretösszegből. Méghozzá: a Szent János utcában, a Paál László közben, a Zombor utcában, a Dózsa György út 38-50. közötti szakaszon, a Zombor utca Testvérvárosok útja és Munkácsy út közötti részén, valamint a Tisza utcában (Szabadság út és Sajó utca között) lezajló fejlesztésekre.