Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A csoport tabellájának sereghajtója fogadta az éllovast, ami előrevetítette, hogy a találkozó esélyese nem a gödöllői egyetem csapata. Nem könnyítette a hazaiak dolgát, hogy házi gólkirályuk, Annus Árpád elhagyta őket, és a városi formációnak tekinthető MAG-LOG-hoz igazolt. Az első félidőben kifejezetten jól tartotta magát a hazai gárda, amely szűk tíz perc alatt 2-0-ra elhúzott. A FISE-SZIE üdvössége azonban – sajnos – tiszavirág életűnek bizonyult, mert a formába lendülő debreceniek tíz találattal válaszoltak a vendéglátóknak.
NB II., Keleti-csoport, 18. forduló: Főnix ISE-SZIE – Debreceni Egyetemi AC 2-10 (2-3) Gödöllői gólok: Mánfai Milán, Rába Tamás. A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 37-120-as gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.