Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Királyi Kastély honalapján megjelent egy hír, miszerint: a kastély parkját a nagy szélerősség, valamint a katasztrófavédelmi és meteorológiai szolgálat által kiadott riasztási jelzések alapján, a balesetek megelőzése érdekében időszakosan zárva tartják. Az időkép.hu oldalon közzétett időjárási adatok arra engednek következtetni, hogy január 13-ig a hőmérséklet negatív tartományban marad Gödöllőn.