Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Esetleges pontszerzésével a gödöllői egyetemi csapat segíthette volna a másik hely gárdát, a MAG-LOG-ot abban, hogy közelebb kerüljön a rájátszást jelentő legjobb hatba jutáshoz. Erre azonban fikarcnyi esély sem mutatkozott, hiszen a FISE-SZIE alakulata vérbeli kapus nélkül és mindössze egyetlen cserejátékossal utazott Debrecenbe. A vendégek – Annus Árpád révén – 0-7 után találtak be először, aki ezt követően még háromszor volt eredményes.
NB II., Keleti-csoport, 13. forduló: Debreceni Sportcentrum SI – Főnix ISE-SZIE 14-4 (8-2) Gödöllői gólok: Annus Árpád (4). A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 30-83-as gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.