Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a hazaiak a találkozó esélyesei, ám arra kevesen gondolhattak a mérkőzés előtt, hogy a mindössze három cserejátékossal felálló gödöllői egyetemi formáció gólképtelen marad a negyven perces tiszta játékidő folyamán. Pedig ez történt: a házigazdák már az első másodpercekben betalálta, majd meg sem álltak tizenhat találatig.
MVFC-Berettyóújfalu II. – Főnix ISE-SZIE 16-0 (7-0) A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 20-61-es gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.