Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyetemi csapatok rangadóját rendezték Gödöllőn, ahol a pont nélkül álló házigazdák a már hét egysége összegyűjtött miskolci „kollégáikat” fogadták. Az első félidőben látott gödöllői teljesítmény alapján felmerülhetett a gyanú, hogy megszerezheti első pontját (pontjait) a hazai gárda, ám, aki ebben túlzottan hitt, annak csalatkoznia kellett, mert a miskolciak a térfélcserét követően állva hagyták vendéglátójukat.
Főnix ISE-SZIE – Miskolci Egyetemi AFC 4-8 (4-3) Gödöllői gólszerzők: Annus Árpád (2), Somogyi Szabolcs, Beregszászi Béla. A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 20-45-ös gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.