Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 6. forduló: Heves SE – Gödöllői KC 20-24 (7-9)
A csoport tavalyi ezüstérmesének otthonában próbált szerencsét Bartos Gábor együttese, amely öt forduló alapján egyetlen ponttal előzte meg az idei szezonban eddig nem túl veretes teljesítményt nyújtó vendéglátóját a tabellán. Az ütközet izgalmai igazolták az előzetes várakozást: főként a játékosokban rejlő feszültségnek tudható be, hogy az első félidőben meglepően kevés gól esett. A térfélcserét követően mindkét fél javított támadójátéka hatékonyságán. Szerencsére, a gödöllőiek többet, így megérdemelt diadallal távoztak Hevesről. Onnan, ahol a csoport csapataira kellemetlen percek várhatnak még a bajnokság során. A Gödöllői KC csapata 8 ponttal, 168-162-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a csoport tabelláján.
Juniorok: Heves – Gödöllő 28-29 Mácsár Gyula esélyesként pályára lépett csapata a félidőben még öt góllal vezetett, majd magára húzta a hevesieket, így a várnál szorosabb végeredményű meccsen őrizte meg makulátlan mutatóját, amivel a bajnokság élmezőnyében tanyázik.