Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 5. forduló: Gödöllői KC – PLER-Budapest II. 30-23 (16-11)
Messze volt az irigylésre méltó helyzettől a gödöllői társulat, hiszen az elmúlt két fordulóban, a Tatabánya B és a Salgótarján ellen nem termett babér számukra. A negatív szériát az élcsoporthoz tartozó, NB I/B-s „nagycsapattal” rendelkező PLER II-vel szemben kísérelték meg felszámolni Bartos Gábor tanítványai, úgy, hogy az esélyesség terhe nem az ő vállukat nyomta. A vendéglátók alaposan kitettek magukért a pörgős, sok góllal tarkított találkozón. Hazai oldalon főként a támadójáték volt az, ami inkább kiemelhető, de a védekezésben is riválisa fölé nőtt a GKC egysége, amely meglepően hatékony teljesítményével megfosztotta veretlenségétől a fővárosi alakulatot. Gödöllői részről Széles Bence volt a legeredményesebb, a balszélső 9 találatig jutott.
A Gödöllői KC csapata 6 ponttal, 144-142-es gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján.